Naprawa gwarancyjna – w ramach najwyższej jakości posprzedażowej obsługi klienta pośredniczymy w zakładaniu zgłoszeń RMA sprzętu w ramach trwającej gwarancji. Skraca to czas realizacji zlecenia o czas oczekiwania na przyjęcie zlecenia, przez nas odbywa się to tego samego dnia, jeżeli zgłoszenie zostało wysłane przed godziną 15.

W przypadku części producentów możemy zaoferować weryfikację stanu technicznego sprzętu na miejscu – przy drobnych usterkach oraz problemach z konfiguracją sami często jesteśmy w stanie przywrócić sprzęt do pełnej sprawności. W innym razie trafia on do serwisu producenta.

Zarejestruj zlecenie naprawy gwarancyjnej

Naprawa pogwarancyjna - ramach realizowania napraw pogwarancyjnych proponujemy Państwu ekspertyzę z wyszczególnieniem: kosztorysu naprawy, listy elementów do wymiany, ocenę stanu urządzenia oraz określenie terminu realizacji zlecenia . Całość świadczenia realizujemy w oparciu o wieloletnie doświadczenie w naprawach drukarek etykiet i kart, czytników kodów oraz terminali mobilnych. W przypadku wymagających napraw opieramy się o doświadczenie zaufanych partnerów biznesowych specjalizujących się w danej dziedzinie jak i producentów danych urządzeń.

Proces zgłoszenia sprzętu do serwisu i jego realizacji jest określony w punkach poniżej:

  1. Rejestracja zlecenia przez klienta w systemie RMA
  2. Przyjęcie zlecenia przez serwis, przesyłany jest opis w formie statusów co należy zrobić ze zgłoszonym sprzętem
  3. Klient wysyła sprzęt do serwisu, niezwłocznie po dostarczeniu przesyłki, serwis potwierdza zgodność wysłanego sprzętu z informacjami w zleceniu
  4. Sprzęt trafia do kolejki napraw do realizacji, system działa w trybie FiFo – First in first out – najwcześniej przyjęty sprzęt do serwisu jest naprawiany w pierwszej kolejności
  5. Najczęściej w ciągu 5 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia na adres mailowy klienta przesyłana jest ekspertyza
  6. Serwis oczekuje na decyzje w sprawie zlecenia i je realizuje.
  7. Wystawiamy fakturę i odsyłamy sprzęt do klienta, zamykamy zlecenie.

Zarejestruj zlecenie naprawy gwarancyjnej

Usługa express – w ramach realizowania napraw pogwarancyjnych proponujemy Państwu ekspertyzę w trybie błyskawicznym, zgłoszony w ten sposób sprzęt trafia automatycznie po przyjęciu do serwisu na początek kolejki napraw do realizacji. Powoduje to skrócenie czasu wykonania ekspertyzy średnio do 3 dni roboczych. Wszystkie usługi są wykonywane priorytetowo. Koszt wszystkich usług naprawy i wymiany wzrasta o 100%, koszt części pozostaje ten sam. Uwaga: wykupienie tej usługi nie przyspieszy czasu dostawy części do wymiany, czas ten zależy od aktualnych stanów magazynowych.

Usługa przeglądów technicznych – wykonujemy przeglądy techniczne drukarek biurkowych oraz półprzemysłowych i przemysłowych do etykiet. W ramach przeglądu przeprowadzamy oględziny stanu technicznego urządzenia, głowicy, wałka dociskowego oraz poprawności zadruku. Wykonujemy czyszczenie podzespołów odpowiadających za poprawny zadruk,  kalibrację i weryfikacje ustawień. Usługa odbywa się w siedzibie BCM lub u klienta (za dodatkową opłatą, wyjazd poprzedzony jest indywidualnymi ustaleniami).

Usługa konfiguracji sprzętu – przygotowujemy dla klienta konfiguracje czytnika, instalacje i aktualizacje oprogramowania po uprzednim przywróceniu ich do ustawień fabrycznych. Ściągamy blokadę resetu – FRP. Usługa dotyczy terminali mobilnych wyposażonych w system Android.

Usługa  zadruku etykiet - wyselekcjonowaliśmy pulę etykiet samoprzylepnych, które na zlecenie klienta możemy zadrukować zgodnie z jego wskazaniami i projektem. Na etykiecie może znaleźć się kod kreskowy, treść, logotyp czy prosta grafika. Całość nadruku realizowana jest w kolorze czarnym, z wykorzystaniem taśmy termotransferowej woskowej (etykiety papierowe) lub żywicznej (foliowe) na profesjonalnych drukarkach Zebra, Godex i Honeywell.

 

Cennik usług podstawowych (wszystkie ceny podane to kwoty jednostkowe NETTO)

Cennik obowiązuje od 29.08.2023

Zakres usług wchodzących w skład:

Podstawowa diagnoza: Wycena naprawy bez podejmowania przez serwis dodatkowych czynności.
Przegląd i konserwacja: Wycena naprawy z pełnym sprawdzeniem urządzenia. W skład wchodzą takie czynności jak: kompleksowe czyszczenie, drobne naprawy mechaniczne, smarowanie łożysk, reinstalacja systemu oraz firmware, kompleksowe testy, lutowanie i wygrzewanie elementów.

Decyzję o poziomie przeprowadzanej diagnozy podejmuje serwis na podstawie stanu technicznego przesłanego urządzenia.

  1. Drukarki biurkowe
    • wymiana głowicy lub wałka - 100zł
    • czyszczenie głowicy - 120zł
    • podstawowa diagnoza - 130zł
    • przegląd i konserwacja - 210zł
  2. Drukarki półprzemysłowe
    • wymiana głowicy lub wałka - 110zł
    • czyszczenie głowicy - 130zł
    • podstawowa diagnoza - 160zł
    • przegląd i konserwacja - 250zł
  3. Drukarki przemysłowe
    • wymiana głowicy lub wałka - 150zł
    • czyszczenie głowicy - 190zł
    • podstawowa diagnoza - 190zł
    • przegląd i konserwacja - 290zł

Dotyczy wszystkich drukarek etykiet: aktualizacja firmware - 150zł

  1. Drukarki kart
    • aktualizacja firmware - 180zł
    • podstawowa diagnoza - 200zł
    • przegląd i konserwacja - 300zł
  2. Terminale
    • programowanie prefixów i suffixów - 90zł
    • reinstalacja oprogramowania - 180zł
    • aktualizacja systemu Android - 150zł
    • aktualizacja do systemu Android 13 z zachowaniem danych - 250zł
    • wgrywanie aplikacji i bibliotek - 120zł
    • podstawowa diagnoza - 150-180zł
    • przegląd i konserwacja - 220-280zł
  3. Czytniki kodów kreskowych
    • programowanie prefixów i suffixów - 100zł
    • zaawansowane programowanie skryptów - 180zł
    • aktualizacja firmware - 140zł
    • podstawowa diagnoza - 140-180zł
    • przegląd i konserwacja - 160-240zł
  4. Akcesoria
    • podstawowa diagnoza - 140zł


Dodatkowo w przypadku sprzętu następujących producentów: Godex, Citizen, Getac, Datacard, Evolis, Unitech, M3Mobile, Elo, Epson, Toshiba, Argox, Sato – diagnozy i wyceny zawsze przeprowadzane są indywidualnie i mogą przekroczyć podstawowe koszty diagnozy wyszczególnione we wcześniejszej treści cennika.

UWAGA: Sprzęt wysyłany do serwisu płatnego jest zawsze diagnozowany jednostkowo. Każde wysłane urządzenie jest diagnozowane osobno. Przykładowo jeżeli wysyłamy do serwisu czytnik bezprzewodowy, przedstawimy osobno wycenę diagnozy czytnika i bazy..

Loading...