Telefoniczna obsługa handlowa sklepu, e-mailowa oraz za pośrednictwem komunikatorów internetowych odbywa się w godzinach 8.00 – 17.00 od poniedziałku do piątku w dni robocze, natomiast wsparcie techniczne można uzyskać w godzinach 8.00 – 16.00.
Doradztwo techniczne i informatyczne dla klientów, którzy dokonali zakupów w naszym sklepie jest bezpłatne w zakresie ściśle związanym z zakupionymi produktami. Zamówienia można składać bezpośrednio poprzez sklep internetowy, e-mail lub komunikatory internetowe.
W przypadku zamówienia budzącego wątpliwości, wymagającego doprecyzowania lub w każdym innym przypadku mającym na celu poprawne zrealizowanie transakcji skontaktuje się z Państwem nasz Sprzedawca. Większość cen w sklepie powiązana jest z kursem EURO i aktualizowana jest codziennie w dni robocze około południa zgodnie ze średnim kursem waluty w EBC.