Sklep internetowy działa 24 godziny, 7 dni w tygodniu.

Telefoniczna obsługa handlowa sklepu, e-mailowa oraz za pośrednictwem komunikatorów internetowych (Gadu-Gadu i Skype) odbywa się w godzinach 8.00 – 17.00 od poniedziałku do piątku w dni robocze, natomiast wsparcie techniczne można uzyskać w godzinach 8.00 – 16.00.

Doradztwo informatyczne dla klientów, którzy dokonali zakupów w naszym sklepie jest bezpłatne w zakresie ściśle związanym z zakupionymi produktami. Zamówienia można składać bezpośrednio poprzez sklep internetowy, telefonicznie, faksem, poprzez adres e-mail lub komunikatory internetowe.

W przypadku zamówienia budzącego wątpliwości, wymagającego doprecyzowania lub w każdym innym przypadku mającym na celu poprawne zrealizowanie transakcji skontaktuje się z Państwem nasz sprzedawca.

Większość cen w sklepie powiązana jest z kursem EURO i aktualizowana jest codziennie w dni robocze około południa zgodnie ze średnim kursem waluty w EBC.

Obowiązującą ceną sprzedaży jest cena z dnia sprzedaży widniejąca na fakturze proforma (w przypadku przedpłaty) lub cena pisemnie potwierdzona z dnia zamówienia drogą e-mailową, faksem, czat lub poprzez komunikatory internetowe (w przypadku płatności za pobraniem, gotówką z odbiorem własnym lub płatności z odroczonym terminem), jeśli termin realizacji zamówienia przekracza 192 godziny (8 dni roboczych) cena może ulec zmianie i jest ustalana indywidualnie z Klientem.